RukiyeeeeeeAG Gebeliğim başından beri var 2 kutu fitil bitirdim toz şaşe içtim yok bana mısın demiyor kaşıntıdan duramıyorum artık yeşil akıntım da var mı doğal önerisi olan ilaçlarla geçmiyor
Hulo2105 RukiyeeeeeeAG Allah Allah hiçbiri kâr etmiyorsa altında başka bir sebep yatıyor olabilir. Bende mantar olmuştum ama 3 fitilde geçmişti çok şükür.
Gebess95 RukiyeeeeeeAG nioli yağı denediniz mi doktorum önermişti ben biraz kaşıntı olsun hemen damlatiyorum iyi geliyor
RukiyeeeeeeAG Hulo2105 hayır geçmedi doktoruma söylüyorum böyle böyle diye tahlil istiyor enfeksiyon var aynı ilaçları verip gönderiyor ki akıntım da normal değil benim bildiğiniz katı katı geliyor