Hiç bir şekilde doğum belirtisi olmadan suni sancı almayın bence, doğum sanciniz baslasın, yada suyunuz gelsin, yada acilmanız 3 gibi olsun. Benim ikiye yakın açilmam vardı. Hiç sancım yoktu. Haftam ilerliyor bebek kilo alıyor denilerek suni baslandı ve sonuç sezaryan. Bebeğimin kalp atişları yavaşladı 8 saat suniye rağmen kanala inmedi. Demekki diğum için hazır değildi ama cahildim düşünemedim dire kabul ettim suniyi. Siz mutlaka diguma dair bı belirti bekleyin. Baktınız ilerlemiyor o zaman suniye basvurun