Ayse-02 Aldığım silikon meme uçları sürekli kopuyo bebeğim iyi kavrayamıyor bildiğiniz güzel bir markanın var mı
xbebegimx Ayse-02 mamajonunkini kullanmistim Bi kac gun o iyiydi weebaby zorluyodu bebegi, Allahtan 10 gunlukken ucsuz emmeye basladi
canss_96 Ayse-02 evet bende yaşadım sonra sinirlenip bıraktım sadece sağım yapıp biberonla veriyorum şuanda ama genel olarak bebek kavraması falan rahat bi silikon uç