Merhabalar. 18+4 haftalık hamileyimm dün Dr gittim rahim ağzı kısalığı sınırda olduğunu söyledi düşük riski var dedi o an yıkıldım kaç olduğunu söylemedi yada bilmiyorum söyledi ben mi anlamadım progestan verdi iğne vurdu bol bol dinlen dedi haftaya tekrar gel olmazsa yatış vericez dedi çok üzülüyorumm ağlıyorum nolur geçer mi bu süreç bebeğimi sağ salim alirmiyim kucağıma çok zor kavuştum bebeğimee yada napmam gerek evde iyee ilerlersin diyee. Allah rızası için bol bol dua dermisiniz.🤲😔