Kızlar 1 hafta önce kürtaj oldum. 7 haftalık kalp atışı duyduk 10 haftada ise kalbi durmuştu. Bugün patoloji sonucunu öğrendim mol hidatiform yazıyor. Doktor herhangi bir bilgilendirme yapmadı yönlendirme yaptı. Şimdi ben araştırdım biraz molde kalp ve kese görünmez yazıyor ve belirtilerini okudum. Hiçbiri bende hamileyken ya da kürtajdan sonra yoktu. Kafam iyice karıştı. Bilgisi olan yazabilir mi? Başıınızdan böyle bir şey geçti mi?