nuran34 arkadaşlar 30.haftamdayım.aşağıya doğru bi ağırlık ve sancı var.regl ağrısı gibi.sabahtan beri var. ishal oldum sandım değilmiş gaz sandım o da değilmiş. yaşayan var mı böyle bi ağrı
Elifcik34 nuran34 evet canm bende de oldu 32 de ve bebek aşağıya indi 45 dakika şiddetli sancı çektim Dinlendim geçti. Dr a kontrolüm için gidince sordum yalancı sancı dedi nst de çıkmadı.olur artık normal dedi.