Damlaozzz Elif578 Gebelikten önce 3 ay kullandım 7 aydır hamileyim hala kullanıyorum doktorum çok öneriyordu aynı ilaçtan devam ettik şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım yeterli geliyor bana 2 doktora gittim ikiside bunu önerdi banada
minnosbirkiz Elif578 bence çok güzel bi takviye, normalde çok severek kullanıyordum, hamilelikte kokusu çok midemi bulandırdı, içerken çok kötü oluyorum, bu tabi benimle ilgili olan bişey, koku hassasiyetiniz yoksa mutlaka kullanın 🥰
Derya1503 Elif578 bende bu markayı kullanıyorum doktorumun önerisiyle 2.kutuyla devam ediyorum bi sorun yaşamadım
beautifulgirl Bende aldım az önce bir kutu ilk hamileliğimde de bir kutu içmiştim bunda da bir kutu içeceğim