Selamlar 🤗 35+4 teyim tam şuanda, 37ye kadar sabretme niyetindeyim doğum izni için. Ama çevrem ve hatta doktor arkadaşlarım bile artık izne çıkmam için beni uyarıyorlar. Çalışırken bebeğin çok hareketli olması nedeni ile rahatsızım bitek bide malum şişkinlikler nedeni ile, bebeğin ve benim artık dinlenmeye ihtiyacımız olduğunu söylüyorlar. Daha çok kendime vakit harcamam gerektiğini artık ruhen de rahatlamam için vs vs vs… sizlerde durumlar nasıl, özellikle tecrübeli anneler son güne kadar bekle derler mi bana? 🤭