Merhaba herkese, yarın 32.haftaya giriş yapıyorum ve doktora 37.hafta ya kadar çalışabilir raporu almak için gideceğim. Sadece tecrübe eden arkadaşlarımdan şey bilgisini öğrenmek istiyorum. 32 den 37 ye uzanan rapor 37.haftaya girdiğimiz gün mü başlıyor yoksa 37nin bitip 38e geçtiğimiz gün mü başlıyor? Konu önemli benim için. Çünkü tam kurban bayramına denk geliyor. 37nin bitip 38e girdiğim gün rapor başlıyor ise bana tam 1 hafta kazandıracak çünkü.
Konu ile ilgili bilgisi olan yazabilir mi?