ttksacr Ylzsvnk iyi canım 2 katına çıkması gerek zaten daha yeni gebelik var yine 2 günde bir kan vermeye devam etmelisin
KurabiyeninAnnesi123 Ylzsvnk kadın doğumuna gitmeden önce beta takibi yap gittignde sana betani sorucak cnku gittignde 9 du dersen yine kan ister ultrasona sokmaya bilir devlete gidiceksen
Ylzsvnk Hulo2105 bilerek verdim negatif idi kan çünkü pozitife dönecek mi diye verdim o da döndü artık 10 gün sonra direk kadın doğuma giderim