Toni33 Arkadaşlar ben ayın 4 hastaneye gittim enfeksiyondan kanda 72.49 beta hcg çıktı kese yok sizce süreç nasıl ilerler??
Srp53 Toni33 kese o değerle gözükmez zaten iki günde bir artışı takip edin en az iki katı artması lazım. 2000 kere gelince kese gözükür.
isil-ay Toni33 ben 84.2 ile ögrendım dahada kan vermemıstım . 1 hafta yada on gun sonraydı gıttım 5 haftalıktı kese gordum 6 da kalp atısı