Nur1999 bence ıyı ben bıde kılolu hamıle kaldım beslenme duzenım de cok degısmedı asıtlı ve sarkuterı kullanmıyorum. 26 hafta olcaz 1 kılo aldım bende genelde 28 den sonra artıs olabılşıyormus ozamanda saglıklı beslenmeye ıyıce dönerım dıye dusunuyorum artık :D