aysee1234 Selam kizlar gecen hafta dr erkek dedi 15+0 biraz zor gördü pozosyonu secde halindeydi, elleride otarafta dedi bu resmi anlik cekti. bidahaki kontrolde netlesir ama yüzde 90 erkek dedi. yumurtaliklar görünmüyor burada cok okudum erkek diyip kiz cikan emin olamadim sizde kordon olabilirmi?😁 ! [https://mutluresim.com/images/2024/05/08/zN6oGC.jpg](https://)
aysee1234 bilemedim yaa upuzun bise bu 😁 3oglum var buda acaba kordon falanmi diyorum öyle düsünmek istiyorum yada bilemedim 🤣