Merhabalar kullanip memnun kaldiginiz bez ve islak mendil onerilerinizi yazarmisiniz..
gizem_15 ben her ikisini de molfix tercih ettim
beyazkalp boyutu nasil sizce bazi bezler icin sıkıyo faln diyolar oyle bir sorunu var mi
gizem_15 hayır yok yani ben denk gelmedim tabii gayet memnunum