Birannesii Merhaba kızlar Sakarya eğitim araştırma kadın doğum polikliniğinde önerdiğiniz doktor tavsiyesi var mı bilgi verebilir misiniz
Nazarboncuguu Birannesii Ben orda 5 doktor değiştirdim keşke önerebileceğim biri olsaydı maalesef yok😕
Floraa Birannesii sali günü burcu sarigediğe gittim çok memnun kaldım. İlgisi ve bilgilendirmesi çok iyi tavsiye ederim
annevebebek17 Birannesii kaç kere gittim hepsi felaket tellalı zaten iki dk zor ilgileniyor oralı olmuyorlar en sonunda doktor değiştirdim ozelee geçtim Cook cook memnunum
Selma2412- Birannesii sultan canan tek geçerim Allah razı olsun maşaAllah nazar da değmesin çok ilgili bir doktor bana da burdan arkadaşlar önermişti Allah razı olsun onlardan
Nazarboncuguu Birannesii Ben gitmedim ama burda bi arkadaş çok memnun kaldığını söylemişti Sultan Hanımdan
Selma2412- Birannesii ben hala sultan hocanın takipli gebesiyim 39+5 im geçen hafta izindeydi triyajdan sıra alıp stajyer doktora muayene oldum bir kere daha dedim Allah razı olsun sultan hocadan onun gibi doktorların sayısını artırsın Rabbim stajyer soğuk degısık bseydi
Zeyyaleyyy Sultan hanım enerjisi yüksek ve çok ilgili bir doktor öneririm, ben gittiğimde sanki özel poliklinikte gibiydim çok uzun ve detaylı muayene etti çok uzunca konuştu hatta kızımı aldı kucağıma ekranda kardeşini gösterdi falan 🫠🌸
Birannesii Zeyyaleyyy bende ona gittim benimde çok hoşuma gitti özel de gibi hissettiriyor çok samimi davranıyor o yüzden sizlerin de bilgisini almak istedim
Selma2412- Birannesii canım ben 28 den sonra başladım devlete 16.hafta da özelde öğrendim ben cinsiyeti bir kaç ay özelde devam ettim sonra geçtim devlete