İyi günler arkadaşlar 8+1 haftalık hamileyim biraz bi ev işi yapsam hemen kasıklarımda Ağrı oluyor çok iş yapmıyorum zaten eşim yapıyor sağolsun ama o yokken kendime kahvaltı hazırladığımda bile kasıklarımda Ağrı oluyor normalde asla ağrı olmuyor benim durumumda olan var mı ya da önceden yaşamış olan var mı ?