Merhaba kızlar. Kaç gündür kasık ağrım var, gün içinde uykulu ve halsizim, su içmediğim halde idrar rengim çok açık ve gün içinde çok mide bulantılarım oluyor üstelik kokularda öğürme yaşıyorum. Adetime 5 gün vardı beta 1,20 çıktı. Yükselme ihtimali var mıdır ? İhtimal hiç yoksa bu belirtiler neden olur daha önce hiç böyle öğürme yaşamamıştım