Mayıs’ın sonunda doğurdum çok sıcaktı. Zaten hastaneye girdiğin gibi önlük giydiricekler. Ben sezeryan oldum. Ertesi gün çıktım hastaneden. Doğumdan tam olarak 26 saat sonra 😂 Bir takım pijama bana yetti. Çekim falan yapmadım ama. Eğer çekim olucaksa onun için ayrıca bi takım koymalısın. Birde normali bilmem ama sezeryan olursan aşşşşırı üşüyosun. Hava ne kadar sıcak olursa olsun mutlaka hırka al. Keşke montumu getirseydim demiştim 😂 Emzirme sütyeni de bir tane yetti. Zaten içine göğüs pedi koyduğun için değiştirmeye gerek olmuyor. Külot da 1 tane yetti. Eve gelince duşa girip değiştirmiştim. En çok kullandığım şeyler göğüs pedi ve peddi 😂 Bol bol koyabilirsin bunları. Birde bence her ihtimale karşı süt sağma makinesi yanında olmalı diye düşünüyorum. İlk onu kullanmıştım 🤭