MelodyFairy inşaallah önümüzdeki aya nasip olsun canım bu ay stresten uzak kal♥️
Ben hala olmadım belirtilerim aşırı arttı pazartesi negatif çıkmıştı testi aldım vallaha gelip gidip bakıyorum ama yapmaya elim varmıyor hiç değilse cumaya kadar bekleyeyim içimden bir ses zaten var adet olmayacaksın diyor ama negatif göreceğim diyede çok korkuyorum 😬