minnosbirkiz buse76 yok canım, Allah korusun vücut enfeksiyona açık oluyor, şöyle 1 hafta dinlenmekte fayda var, rahim filmi genelde regl bitimi çekiliyor, 1 hafta sonrasıda yumurtlama gününe denk geliyor, eğer bu şekilde planlandıysa yine değerlendirirsiniz 😍
Mom_boy buse76 1hafta ilişki yok ben anestesiz çektirmistim cok acılıydı cok yıprnmıstım sonra hamile kaldım ama acıya degdigini düşündüm🥰
cLearQueen Nehirrrnill kesinlikle aci yok diyorsunuz. Eger tikaniklik varsa yada baska bi anomali acı oluyor. Kesin konusmanın anlami yok bence. Olabilir de olmayabilir de
Negna- buse76 bende adet olduktan sonra arayıp gün alacağım adeti bekliyorum umudumu kestim kesin olcam diyorum bu seferde olmuyorum bana 11.200 fiyat
Zafse buse76 canım benim canım biraz tatlıdır bu yüzden araştırdım ecomar da önerilen bı Dr vardı geçen sene yaptırdım ben asla anestezi kullanmıyorum hiçbir şekilde acı hissetmiceksin dedi hata diğer hocalardan daha pahalıydı fiyatı 1000 TL üzeri gibi biseydi neyse cidden hicbirsey hissetmedim kanama vs de olmadı sonrasında dedim bumuymus kafamda buyutmustum kaç gün stres :/ İst da isen aklında bulunsun
Fundagencer 2 ay önce İstanbul’da 3500 tl sonomed de çektirdim anestezi kesinlikle gerekmiyor normal doktor muayenesi gibi inanın korkulacak hiçbişey yok hatta enjekte edilen sıvıyı hissetmedim bile ve sonrasında hamile kaldım
Negna- Cheryy1 900tl muayene ücreti. Evet ben memnun kaldım tavsiye ederim. Rahim filmimi çekti çok şükür bir problem çıkmadı 6 ay içinde yüksek ihtimal gebelik olur dedi 3 aydır olmadı 3 ay daha olmazsa aşılamamı da Cahit beye yaptıracağım
Cheryy1 Negna- ben tüp bebek ile hamile kaldim haziranda simdi 10 haftaligim gebelik takibi icin doktor arayisina girdim 😊 dünyam hastanesinde İbrahim demiri onerdiler bugun ona gidicem muayene icin eger memnun kalmazsam cahit beyi dusunuyorum hem dogum ucretleride daha makul sanirim
Melissahan Bende çektirdim ama anestesisiz çektirmiştim ve çok şaşırıyorum anestezili çektirenlere normal bir konrtolden farkı yok niye bu kadar abartıyorsunuz benide çok korkuttular burdakiler çektirmeye gittiğimde çarpıntıdan duramıyordum 5 dakika sürüyor çok normal bir işlem
Cheryy1 Melissahan bende anestezisiz cektirmistim islemin bitmesine yakin siddetli bi adet sancisi giriyo gibi oluyor zaten o anda da islem bitiyor 🙂 dediginiz gibi bende yazilanlari okuyup baya korkmustum 😆
Negna- Cheryy1 oyy maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizlere de dua etmeyi unutmayın lütfen 🌸