37+1’iz 2 gün önce sanırım benim de nişanım geldi. Bugün kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek :) “Hangi durumlarda size ulaşmalıyız?” Sorumuza, sancı olmadıkça, su ve bir ped dolusu kanama gelmedikçe sadece beklememiz gerektiğini söylemişti doktorumuz