Arkadaşlar rapor ile Ovitrelle fiyatı nd kadar oluyor. Bilgisi olan var mı
Sumeyye_80_bayram ben raporsuz aldım dün doktorum rapor vs vermedi 765 e
Sumeyye_80_bayram bende geçen ay 765 e aldım rapor olmuyor diye biliyorum
Raporlu oluyor ben de 60 a mı ne aldım
snayglll aaa ne güzel ilk iğneniz mi doktorunuz mu verdi
orkidemm_ aynen canım ilk çatlatma iğnesi alışım değil ama raporlu ilk alışım
snayglll bende raporlu alacağım rapor hemen çıkıyor mu bu hafta başlayacağımda tedaviye
Mine38 2.gün