myavocado hamile kaldığımı öğrenene kadar bir ilacım vardı kullanıyordum fakat hamileliğimi öğrenince bıraktım. Şimdi psikolojik olarak zor durumdayım geçen gittim doktora 3 ayını bitirmeden veremem dedi sonra gel tekrar görüşelim demişti. 3 ayımı doldurdum yarın gideceğim. Aslında bebeğime zarar gelsin hiç istemiyorum ilaç kullanmakta istemiyorum ama önüne geçemiyorum kaygıların