Busraapaydn01_ Benim
oglusum kilolu 😵💫 36+3 3250g. Halbuki normal besleniyorum tabi arada kacamaklarim oluyo cips cikolata gibi. Ben kendim simdiye kadaf 11 kilo almisim. Doktorum 39 haftada suni sanci önerdi cok daha kilo almadan dogumu baslatmak icin ama bende suni sanci istemiyorum. Neyapicam sasirdim yada 38 haftada sezeryan. Yada normal sancimi beklicem ama ozaman bebek 4 kilo felan olur zor olur dedi🥲🥲🥲