myavocado Newmom777 ayyy burada bekleyim ben de çok merak ediyorum, özellikle 40 banyosu nasıl yapılıyor, çok değişiyor herkes farklı farklı yapıyor.
gzdehlal-36 Newmom777 bizde tesbihin 40 tanesi tek tek ihlas süresi okunur banyo suyuna koyulur o tespih o su ile hem bebek hem anne yıkanır abdest alır. Eve de o sudan serpilir evden de kırkı uçsun diye. Suya taş vs ekleme olayı batıl inançdan gelen bir gelenek pek bir anlamı yok onların.
Newmom777 Erkek bebek 41. Gün yıkanır diyorlar, 40. Gün yıkanmasa bir şey olur mu? Ya da 40. Günü evden çıkartmak gerekiyormuş sizlerde de böyle şeyler var mı