emirtimr1 sabah şeker yüklemesi 9:30 gibi yaptırdım yani yoktu birşey midem bulantısını hissetmedim şu saate kadar şuan sanki ciğerim yanıyor su içiyorum geçmiyor da midem da sanki bulanıyor gibi bunu nasıl dindiririm ya kızlar
Gulluuuuu emirtimr1 bende hastanede içtiğimde normaldim eve gelinde Maf oldum gece zaten kolumu kaldıramadım ama ben iki gün üst üste aldım gece o şekil uyuyup kalmıştım yapılacak bir şey yok sanırım pek