Kızlar ozel hastaneye gidiyordum 27 haftaligim Dr suyumun fazla olduğunu başka hastaneye gitmek gerektigini söyledi perinatoloji Görcek dedi Anadolu yakasında çam sakuraya giden sezaryan olan varmı aranızda bilgilendirimisiniz lütfen benim 5 sezaryanim olacak bu arada