Sermindrgt bella_xx çıkabilir de çıkmayabilir canım insan insana göre değişiyor. Yumurtlamana bağlı❤️
myavocado bella_xx 4 gün kala çok çok silik çizgi ile öğrenmiştim, bilemedim bir hafta kala nasıl olur, bence bir kaç gün daha sabredip yapın test.
minnosbirkiz bella_xx bu birazcık yumurtlama gününüze bağlı, eğer yumurtlama gününüzü biliyorsanız, üzerine 10-12 gün ekleyip test yapabilirsiniz
BusZeyRas bella_xx canım ben 5 gün varken erken gebelik yaptım negatif çıktı ama olsun belirsizlikten kurtuldum adetimi bekliyroum
2princessmother bella_xx yaaa kuzum ben seni sürekli görüyorum gözünde hep arıyor acaba o güzel haberi verecek mi diye çok istiyorsun sen Rabbim sevindirir inşallah 🤲💕
bella_xx 2princessmother aşkım evet istiyorum ama bilmiyorum bu ayda fazla kafaya takmadım sadece sormak istedim beklesem daha iyi ama biraz daha 🥺❤️
minnosbirkiz bella_xx boşver ozaman canım, reglin geçince yaparsın, hem yüksek bi betayla öğrenirsin, kan takibi yaptırıcam diye stres olmazsın 😍
bella_xx rumeysa_mom ne bilim yavrum hiç umudum yok gibi yemin ederim kafama hiç takmadım yani o derece hayırlısı olsun ya allah hepimiz için biliyordur vereceği zamanı ne diyelim❤️🫶🏻