Selam kızlar umarım iyisinizdir 🫶🏻 Özellikle son 1 haftadır çok fazla mide yanması yaşıyorum gaviscon soğuk süt vs hiçbir şey geçirmiyor. Ayrıca azıcık yemek yesem bile kendimi çok şişmiş hissediyorum. Çocuk büyüdüğü için bunlar çok normal tabii ki ama eskiden keyifle yemek yiyen ben yemek yemekten soğudum. Bazen saatlerce ağzıma hiçbir şey atmıyorum ve sanırım şekerim düşüyor elim ayağım boşalıyor. Benim gibi olan var mı? Neler yapıyorsunuz?