Demir ilacları beni mafetti kızlar normalde de zaten çok normal değildim şuan berbat haldeyim doktora söyledim değiştirdi ilacı ama oda aynısı yaptı çok kötüyüm ayrıca afadersinzi fazla ıkınma oluyor korkuyorum bişey olcak diye haftaya kontorlüm var ama napıcam ben