Selam kızlar, benim son regl tarihime göre 6+2 günlük gebeyim ama geç döllenme olmuş galiba kese 5+5 günlük. Henüz bebeği göremedik dün çok az açık kahverengi bir akıntı oldu bugün ise koyu kahverengi kırmızı arası yine az sayılabilecek bir akıntı oldu. Karnımın alt kısmında çok çok hafif bir ağrı hissediyorum varla yok arası bir ağrı gibi. Normal mi bu böyle bir şey yaşayan var mı aranızda içim rahat değil