Sumeyyenur1 Ne gibi zararlarını gördünüz. Doğum kontrol hapınında kilo aldırdığı söyleniyor. O yüzden onu kullanmaj istemiyorum
Alyadefne Ben bakır taktırmıştım kanamalarım günü vs gayet normaldi hiçbir sıkıntı yaşamadım kilo da almadım memnundum ama tekrar gebelik istediğim için çıkartmıştım
Sumeyyenur1 Alyadefne takip çıkarırken ağrınız oldu mu peki bide ne kadar süre kullandınız? Kayıyor falan diyorlar korkutuyor oda beni
ilahiyatciTurkologBirAnne Alyadefne kaydığını nasıl anlıyorsunuz spiralin ? Bende taktırmak istiyorum ama kayar da yeniden hamile kalırım diye korkuyorum