Yaprakdokumuseverr Sevil1996 27 🥹 sezaryen olsaydım 6 günüm kalmış olucaktı. Arada uçurum var resmen keşke sezaryeni bu kadar erken yapmasalar
Hulo2105 Sevil1996 bende de 108 gün yazıyor ama sezeryan olacak 38. Haftada doğsa 93 falan kaldı sanırım❤️