_busraa_hdgn Kamuda çalışanlar için çalışamaz raporunu 32. Haftaya girdiğimiz gibi almak zorunda mıyız 32. Haftayı geçse 32+2 32+3 olsa sıkıntı olur mu bilgisi olan var mı