Bigsecret3 Happykomy12 Biz daha 4+5′iz 2.'ci gebelik ayrı bir heyecan yaşıyoruz. Bunda erken hissederiz galiba 2.'ci olduğu için 🥹
Happykomy12 Bigsecret3 benimde 2 ci ama çok hissetmiyorum Bi gün hissediyorsam Bi gün hissetmiyorum kokuyorum