Dicle06 Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim ikili tarama testim yapıldı doktora da cinsiyetini sordum Şuan erken ama iki nokta görünüyor dedi ne demek bu kız mı erkek mi diye sordum cevap vermedi
Zeeyyss Dicle06 bana doktorum üç çizgi var bak bunu kızlarda görüyoruz normalde demişti ama bizim cinsiyet hala belli değil göstermediği için %80 kız demişti o zaman