Balevlag İkili taramada NT yani ense kalınlığı 2.8 çıktı... Netten araştırdım bazı yerlerde normal bazı yerlerde degerin üstünde yazıyor... Kafam çok karıştı... Birde nazal kemik pozitif olması ne oluyor?