Aysemm44 bencede gayet iyi 34+6 da benimde 2655 gr dı. Yarın gidicem şimdi bakalım ne olmuş ama doktor gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi. Bizler biraz tontiş bebek seviyoruz ama ben normal doğum istediğim içinde fazla iri bebek olmasını istemiyorum doğumdan sonra hızla kilo alıyolar zaten ☺️