Kubuss51 32 haftalık hamileyim anneler dün kontorlümüz vardı bebiş 1800 gram olmuş doktor gayet iyi dedi sizin bu haftalarda bebişleriniz kaç kiloydu bana sanki zayıf gibi geldi
Bebegim3444 Kubuss51 hiç kafaya takma tam kilo alma zamanı bol bol tahin helvasi ye ben çok avantajını gördüm. Ve ultrason kilosu doğru değil 300 400 gram oynuyor. Hatta arkadaşım doğum yaptı nasallah 3.5 kilo görünüyordu 4.5 kilo doğurdu tam bir kilo fark etti
Filiz-kkn04 Kubuss51 32 de 1933 dü 34 de 2562 36 da 2940 şuan 37 haftalıgız 3400 son haftalarda birden alıyo canım kilosu normal
Kubuss51 Bebegim3444 teşekkür ederim canım bilgin için aynen dediğin gibi birazda eksik söylüyor makinenin ölçme payı olduğu için
Kubuss51 Filiz-kkn04 demi cnm bu zamandan sonra sonra hızlı alıyorlar kızımıda 40 hafta doğurdum 3600 doğmuştu
Kubuss51 Ceyx banada normal dedi cnm kilosu için ben mi aceba zayıf diye kafama taktım ama siz böyle diyince rahatladım
Liyamm1 Kubuss51 32+4 1900g a yakindi 🙏🏻 Doktor normal dedi 🥰 aslinda kilolu bebek sıkıntılı dedi ne zayif ne kilolu olsun dedi 🙏🏻
Masalikom Kubuss51 Benim oglanda 1900gr gayet iyiymiş doktor son haftalarda daha cok alcak tahmini 3.200 3.500 dogar dedi bence kafana takıp stres olma
Kubuss51 Masalikom teşekkür ederim cnm desteğiniz için ayne öyle yeter ki sağ sağlim kucağımıza alalım kilosu pek önemli değil doğunca yine alır
Liyamm1 Kubuss51 normal dogumdan hariç doktorum mesela bazen kilolu dogan bebegin anne sütu yetmeyebilir pudra hazir veriyolar ek dedi o yuzden kafama takmiyorum artik 🥰