Dlnmehmet 2 mayıst cift embriyo transferi oldum bugun 6. Günüm dayanamadım idrar testi yaptım sevinmelimiyim progrstan fitil ve igne kullanıyorummm onlar böyle cıkmasına sebeb olmaz demi sevinemiyorum deli olucammm
Sevvalll42 Dlnmehmet Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Gamzecabuk Dlnmehmet yaaa ne güzel hamilesin allahim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bende tüp bebek ile hamile kalan birisi olarak aşırı mutlu oldum senin için ❤️
Dlnmehmet Teşekür ederim elim ayagım titriyo progestan gitil ve igne böyle cıkmasına sebeb olmaz degilmi
Lalaydnn Dlnmehmet yok hayır bende 22 Nisan transfer oldum bu şekilde çizgi çıktı 3 gün üst üste yaptım koyulaştı renk sonra kan verdim sende hamilesin inşallah öyle görünüyor
Dlnmehmet Allahım nerde varsa sevindirsin inşallah 🤲🤲 aglıyorum suan ve tek dilegim bu cok zor bi süreç cok üzücü yıpratıcı allahım 8 yıl sonraa 😭😭
Dlnmehmet eedahadahanasilsiniz İlk transferimde kullanmıştım bu defa kendiliginden catlasın dedi doktorum takib etti kandan sonra transfer oldugum işte catladıgında