Elcntaskan Kızlar 8+2 haftadayım böyle çok hafif bel ve kasık ağrım var çok rahatsız etmiyor ama huzursuzda ediyor gibi korkmalımıyım sizce daha pazartesi gittim doktora gayet sağlıklıydı bebeğim ama biraz geriliyorum nedese 🥺🥺
Ezgi1212 Elcntaskan korkmayın benimde o haftalarda öyle olurdu. Ama çokta ayakta veya oturur pozisyonda durmayın . Biraz eski kafa diye düşünebilirsiniz ama eskilerin yöntemleri gerçekten işe yarıyor ayagınızıın altına yastık köyün yükseltin ve yatın dinlenin
Elcntaskan Hilal2901 Dün biraz fazla saat sandalyede oturdum acaba bel ağrısı onun mu etkisi yoksa bebekten mi çözmediğimden anlayamadım her hangi bir lekelenmede yok şuan inşallah sağlıklıdır 🙏🏻
Arelmom_ Elcntaskan sağlıklıdır bebişiniz pazartesi gitmişsiniz kokmayın benimde o haftalarda olurdu çünkü vücudunuz değişiyor artık ister istemez olur kan yoksa aşırı kasılıp hareket etmekde zorlanacağınız ağrı yoksa korkmayın 🙏🏻
Elcntaskan Ezgi1212 Çok ayakta kalmamaya çalışıyorum dün bi özel durum nedeni ile 2-3 saat sandalyede oturmak zorunda kaldım ama şuanlık bir kanama yada ciddi bir ağrı söz konusu değil ama korkuyor insan teşekkür ederim 🙏🏻