Dmrhzn 34+2de 2500 grdık.
Bende bugün 34+4üz. Gece yatmalar zorlanlamaya başladı. Nefesim kesiliyor özellikle geceleri. Bide karnımda cok sertleşme oluyor aksama dogru. hareket etmek iyice zorlaşıyor
Sabahları nispeten herşey daha iyi. Arada vajinada ağrı var az az. Bazende kasıkta. Doktorum hepsinin normal oldugunu söyledi. Artık aşagıya inmeye calıstığı icin olabilir dedi ağrıya. Kafası aşağıda olduğı icin kendini geriyo bi yandan bi alttan vurmalar devam ediyo