Miskinim yani ben daha gebelikte yemedim ama normalde tüketiyodum. 3 yk yulafın üzerine bir su bardağından 2 parmak eksik süt koyup pişiriyodum istediğim kıvama gelene kadar. Bazen içine elma rendeleyip yapıyorum cevizli tarçınlı falan bazen kakaolu yapıp üzerine çilek muz koyuyodum