Ikı günlük bebegimde enfeksıyon cıktı yenidoğan yogun bakımına alındı antibiyotık tedavısi başlanılcak on gün sürermiş,sizlerde bu durumu yaşayıp tecrubelerini paylaşabılırmı benımle,sütüm geliyor cok şükür bir emip bir uyuyodu bebegim sadece enfeksıyonu cıktı ama üzüldüm benımle taburcu olamıcagı için 🥹