Yenianne6706 Ceyda her horlamasında uyandırıp yan yatmasını isteyin ben öyle yapıyorum o zaman horlamıyor 😄
BabyAta Siz birde hamilelikten sonra görün bebek doğunca. Sürekli emzirmek için kalkacaksınız ve eşinizin horlamasına daha çok maruz kalacaksınız. Hatta daha çok sinir olacaksınız korkutmak gibi olmasın ama 🙈
Ceyda Bbuse12 ilk evlendiğimizde zayıftı yine horluyordu şuan biraz kilo aldı son 1 yıldır fark yok yani hep horluyordu
Ceyda Gebelikti düşük tehlikesiydi derken eskisi kadar yakın değiliz. Bide ayrı yatıyoruz genelde hissediyorum soğukluk olduğunu. Keşke horlamasalar ama cidden sıkıntı gebelikte uyku problemi üzerine bide bu 😥 Pinar_3
Ceyda Gmz09 ya tabi geçici bi süreç ama bebek doğunca da kalkıcam bebeği doyur yatır derken yine sesten yatamıycam çok sıkıntı 🙂↔️
Ceyda BirAskMasali1323 yok anacım ben dürtüyorum uyandırıp sağına soluna yat diyorum neresine yatarsa yatsın ses asla kesilmiyo hani uyanıyosun bi dalma süren olsun yok yani direk devam ediyor
BirAskMasali1323 Ceyda Benim eşimin sırt üstü yatınca oluyo artık burnundamı sorun var bilmiyorum işte dürtüyorum sağına yada soluna dönünce sesi.kesiliyo
Fata2014 Ceyda biz ayrı uyuyoruz valla yatak sert olduğu için ağrılarım oluyor perişan oluyorum salondayatıyorum onunda horlaması bildiğin kükrüyor resmen birazdakendimi düşünmem gerek niye bu durumda anlayışlı olması gerekirken araya soğukluk giriyormuş ki ?
Ceyda Fata2014 ya anlayış farklı bişey anlar anlamasına da. Kendisi rahat et diye gidiyor zaten. Ama sanki böyle küsmüşüz gibi oluyor hiç ayrı yatmadığımız için bide benim ikinci evliliğim yatak ayırmaktan aldatıldım ben ilkinde 😕
SrpYlmz tubaysima Bende boyun fıtığı var boyun yastığı almıştım yatastan o bile kesmiyor eşimi malesef tek çözümü ameliyat sanırım 🫠
tubaysima SrpYlmz ay çok zor biliyorum ya Rabbim yardımcınız olsun eşinizin işi de yorucu bir işse o da çok horlama yapıyor maalesef