YldrmNUR Nergislyssa 37+1deyim 2800 olmuş kilosu. Doktorum zayıf diyor neye göre zayıf anlamadım 🤦🏼♀️ benimkinin gelmeye niyeti yok. Açıklık,sancı hiçbir belirti yok
nurhuma17 Nergislyssa 38+4 olduk dün kontrol vardı 3700 dedi ne sancı ne açılma bişeycik yok beklicez dedi dr
nrdn45 Nergislyssa 38+1 iz bizde cuma günü sezeryanımız var kilosunu bilmiyorum sürpriz olacak ama minyon bir bebek olacak demişti doktorumuz..kilosu önemli değil sağlığı yerinde olsunda 🥰🤲
Ozlemaltndg YldrmNUR bende 37+ 2 de 2800 bir hafta geri dedi ama bende bir tablo var ona göre her zaman normal ilerliyor instagram da bi doktor paylaşmıştı belki görmüşsündür mehmet fatik karslı ismi moral bozmaktan başka bir şey yapmıyolar 🤦🏻♀️
Nureymn YldrmNUR 37 +2 benim 2 .865 gr . Doktor 1 hafta geride ama önemli değil dedi . Bende anlamadım 🥲
nursedaguney Myrtle beni de doktorum yarın alabilir 38+2 olmuş oluyoruz. Erken mi bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz 🥹
nursedaguney nrdn45 beni de doktorum yarın alabilir 38+2 olmuş oluyoruz. Erken mi bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz 🥹 normalde 39+1 e verilmişti gün. Ama yarın Nst ye gireceğim belki bir değişiklik olabilir
YldrmNUR Ozlemaltndg evet bende gördüm tabloyu normal görünüyor kilosu şuan. Zaten son zamanlarım olmasa doktoru kesin değiştirirdim
Clementein Ozlemaltndg kuzum yanlış anlama taö 36 da benim 2840 1 hafta geri olabilir gerçekten ama bebeği besleyecek şeyler ye hemen kilo alır canını sıkma
Havva2626 Ozlemaltndg Yok ya kilosu İyi saçmalamasın, doğasıyla kadar 4 kilo mu yapacaklar, ben bu gün kontrole gittim, 37+3 haftalık 2.920 dedi ve gayet iyi dedi ayrıca bende karşılaştırıyorum hem uygulamalara göre hemde buralara göre çok iyi kiloları.
Ozlemaltndg YldrmNUR ben de Avrupa yakasında 34.haftaya kadar gittim doğum kendi evimde yakın olsun karşıda gitmek anı bişey olursa heleki zor olur diye pendiğe aldırdım doğuma kadar idare edicez bakalım hakkımızda hayırlısıyla sağlıkla doğsun bebişlerimiz inşallah
cerennncee YldrmNUR benim de 37+1 de 2850 kg ve haftasıyla uyumlu doğana kadar 3.300 olur dedi. Ne geriliği allah aşkına ya bazı doktorlar da bi acayip öffff 3 gün önce gidince de diyete sokuyolar
Ozlemaltndg cerennncee valla 1 hafta geri dedi bana da o zamana kadar öyle bir şey yoktu hayatım boyunca tadını unuttuğum şeyleri şuan yiyorum daha ne yapabilirim her şey normal ama insanı stres yaptırıyolar gereksiz yere
YldrmNUR cerennncee ay heralde 5 kilo doğurcaz. Doğana kadar 3 kilo olur yani bencede gayet iyi kilosu
cerennncee YldrmNUR ya bir ara benim 1 hafta önden gidiyodu diye diyete soktular resmen aç gezdim 2-3 hafta ben bu doktorları gerçekten anlamıyorum ileri olsa bi dert geri olsa bir dert bi dedikleri bi dediklerini tutmuyor bazen