seymayd
Brgulll
Benim ilk hamileliğimde bacaklarım kalçam ve göbeğimin alt kısımlarında oldu kırmızı kırmızı çok kafaya takıyordum ama doğumdan sonra rengi hemen gitti izleri çok hafif belli sadece kalça tarafında ama rahatsız etmiyor diğer taraflar belli bile değil ikinciye hamileyim nerdeyse çatlağım olmadı haftaya doğuruyorum inşallah sadece göbek çevrem de 2-3 tane çok küçük kırmızılık oldu oda geçer dert etmiyorum artık merak etmeyin geçiyor