Birkaç gündür hint yağını araştırıyorum. Günü dolan gebelere doktoru hint yağı iç diyomuş. İçenlerin hepsi o gün sancısının geldiğini söylüyor. Sabah aç krna 2 yemek kaşığı soğuk sıkım hint yağını 1 bardak meyve suyuna karıştırıp içiliyomuş 3 gün bu şekilde. Bi dene istersen benimde yarın kontrolüm var 38+3. Bende doktordan sonra içmeyi düşünüyorum 🥰