duyguluanneee Merhaba hanımlar , Adetime 5 gün var biri erken gebelik testi diğeri de kaset test sabah yaptım iki gün önceden yapmaya başlamıştım hiç böyle çıkmamıştı resimde belli mi bilmiyorum ama çok hafif çizgi var sanki sizce var mı ?
FKRKS29 duyguluanneee çok silik var gozukuyo ama umutlandirmak istemem çünkü bendede bi ay böyle çıkmıştı ama yokmuş ya kan verme şansınız varsa kan verin yada bi kaç gün sonra tekrarlayın reglinze ne kadar var
duyguluanneee MelodyFairy burada çıktıysa kanda da çıkar değil mi ? Çok belim ağrıyor adet olacakmışım gibi acaba adet mi olacağım dedim en iyisi kan vereyim içim rahatlasın
FKRKS29 duyguluanneee bugün kan verme şansınız varsa verin bence bi var gibi sanki yeni oluyso gibi emin olursunz🥰
lilyum_ duyguluanneee o daha iyi olur garanyi olur en azından. Ama cizgi silik ya deger düşük çıkabilir
MelodyFairy duyguluanneee ama hayali değil ikinci çizgi net gözle rahat görünüyor bence hamilesin pozitif çıkar kanda da😊hakkında hayırlısı olsun 🫶🏻evet ilk kana sonra idrara bulaşır beta korkma kan ver
MelodyFairy duyguluanneee Amin canım Sana tavsiyem acil veya özelde vermen hemen sonuç alırsın ama sağlık ocağına verirsen zor çıkıyor sonuç Mutlaka haber ver bana ben biliyorum pozitif bu sonuç 😍
duyguluanneee MelodyFairy tabi haber veririm inşallah en kısa zamanda sizin de hayırlı haberlerinizi alırız ☺️
Mediha26 İnşallah vardır Allah isteyen herkese nasip etsin bence kan verin en iyisi en azından aklınızda soru işareti kalmaz
Mery60 duyguluanneee çok silik görüyorum sanki ya adet gününüze kadar bekleyin derim ya da heyecandan dayanamayacaksanız hemen bir kan testi yaptırın 😇❤️
sutlukahve_ duyguluanneee ikisini de aynı gün mü yaptınız benjm de kaset testim sabah çok silik çıktı bende erken gebelik testi yapcam akşam o da net çıkar mı yoksa yine mi silik çıkar