Bende yaptırdım güvendiğiniz doktor olduğu sürece hiç düşünmeyin olumsuz yorumlara bakmayın ultrason eşliğinde yapılıyor zaten doktorun gözü orda girerken hissetmiyorsun vakum gibi bişey hissediyorsun 2 saniyelik sonrası hemen alıyorlar bitti acı hissetmiyorsun rahat ol ben ağlamıştım işlem öncesi doktorum çok pişman olucaksın ağladığına birazdan demişti öylede oldu hiç korkma @mickey